>> Zadávací dokumentace (pdf)
>> Příloha č.1 - Smlouva o dílo (pdf)
>> Příloha č.2 - Hodnotící tabulka (pdf)
>> Grafický manuál (pdf)
Dodatečné informace:
>> Dodatečná informace č.1 (pdf)
>> Dodatečná informace č.2 (pdf)
>> Dodatečná informace č.3 (pdf)
>> Dodatečná informace č.4 (pdf)
>> Dodatečná informace č.5 (pdf)
>> Dodatečná informace č.6 (pdf)
>> Dodatečná informace č.7 (pdf)
>> Dodatečná informace č.8 (pdf)
>> Dodatečná informace č.9 (pdf)
>> Dodatečná informace č.10 (pdf)
>> Dodatečná informace č.11 (pdf)
>> Dodatečná informace č.12 (pdf)
>> Dodatečná informace č.13 (pdf)
>> Dodatečná informace č.14 (pdf)
>> Dodatečná informace č.15 (pdf)
>> Dodatečná informace č.16 (pdf)
>> Dodatečná informace č.17 (pdf)
>> Dodatečná informace č.18 (pdf)
>> Dodatečná informace č.19 (pdf)
>> Dodatečná informace č.20 (pdf)
>> Dodatečná informace č.21 (pdf)
>> Dodatečná informace č.22 (pdf)
>> Dodatečná informace č.23 (pdf)
Následně 21.4.2010 byla podepsána smlouva o kladném rozhodnutí poskytnutí dotace v celkové částce 9 771 800,-- Kč s předpokládaným ukončením realizace projektu do 29.6. 2012.
Cílem projektu je zvýšení zájmu zejména obyvatel České republiky a několika dalších majoritních cílových skupin o lázeňské pobyty a to nejen o pobyty léčebné a ozdravné, ale též o pobyty rekreační a v kombinaci s okolní přírodou a zajímavostmi pro kombinovanou relaxačně-poznávací či odpočinkovou dovolenou.
V tomto směru je hlavním z cílů kampaně prezentovat v rámci ucelené kampaně především unikátní přírodní a kulturní bohatství lázeňských míst a jejich okolí tak, aby byla oslovena co nejširší cílová skupina potenciálních klientů, návštěvníků těchto turistických destinací.
Popis aktivit:
Vytvoření informačního baedekeru ve 4 jazykových mutacích – tištěný katalog určený pro profesionální organizace a subjekty jako jsou cestovní kanceláře, obsahující hlavní souhrnné informace kulturním a přírodním bohatství lázeňského místa ČR, obsahující základní specifikaci lázní, jejich hlavní zaměření, nabídku a kontaktní údaje kde lze získat další informace
Vytvoření propagační brožury ve 4 jazykových mutacích – materiál popisující základní nabídku lázní a okolí
Webové stránky – úprava stávajícího webu, grafika webu, zpracování obsahové náplně a umístění videoprezentací na web
Inzeráty v tisku
Redakční PR články – příprava a zveřejnění 8 redakčních (PR) článků ve 4 zvolených časopisech, tzn. 1 článek v každém z časopisů ročně
Inzerce na internetu, inzerce v rádiu - tvorba bannerů, zveřejnění po dobu 2 x 4 týdnů v roce za dobu realizace kampaně, odvysílání spotů
Vytvoření prezentačního videa o lázeňských místech ve 4 jazykových mutacích – krátké filmy o lázeňských místech s akcentem na kulturní dědictví a přírodní dědictví
Účast na tuzemských i zahraničních veletrzích – propagace lázeňských míst ČR
Lucie Říhová, manažer projektu