Logo SLM ČR
Bechyně
Bílina
Bludov
Dubí
Františkovy Lázně
Hodonín
Jáchymov
Janské Lázně
Jeseník
Karlova Studánka
Karlovy Vary
Karviná
Klimkovice
Konstantinovy Lázně
Lázně Bělohrad
Lázně Bohdaneč
Lázně Kynžvart
Lázně Libverda
Lázně Toušeň
Lipová - lázně
Luhačovice
Mariánské Lázně
Mšené - lázně
Náchod
Osečná
Ostrožská Nová Ves
Poděbrady
Pozlovice
Skalka
Slatinice
Teplice
Teplice nad Bečvou
Třeboň
Velichovky
Velké Losiny
Vráž
Lázně Aurora
Historie lázeňství
Aktuality
Výběrové řízení na úpravu a doplnění webových stránek
9.1.2012

Soutež o uspořádání 15. konference Sdružení lázeňských míst ČR pro rok 2012
24.11.2011

Změna regulačního poplatku
8.11.2011

Oznámení o výběru uchazeče
10.10.2011

Zadávací dokumentace k nadlimitní zakázce
12.8.2011

Memorandum Sdružení lázeňských míst České Republiky
17.5.2011

Dotační projekt ‚Jedeme do lázní‘
24.1.2011
Sekretariát Sdružení lázeňských míst ČR na základě rozhodnutí členů podal 21. července 2009 na odbor cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj ČR projektové žádosti k posouzení výzvy o poskytnutí podpory v rámci Integrovaného operačního programu (Prioritní osa 6.4a – Národní podpora cestovního ruchu – cíl konvergence a 6.4.1a – Národní podpora cestovního ruchu).
Následně 21.4.2010 byla podepsána smlouva o kladném rozhodnutí poskytnutí dotace v celkové částce 9 771 800,-- Kč s předpokládaným ukončením realizace projektu do 29.6. 2012.

Cílem projektu je zvýšení zájmu zejména obyvatel České republiky a několika dalších majoritních cílových skupin o lázeňské pobyty a to nejen o pobyty léčebné a ozdravné, ale též o pobyty rekreační a v kombinaci s okolní přírodou a zajímavostmi pro kombinovanou relaxačně-poznávací či odpočinkovou dovolenou.
V tomto směru je hlavním z cílů kampaně prezentovat v rámci ucelené kampaně především unikátní přírodní a kulturní bohatství lázeňských míst a jejich okolí tak, aby byla oslovena co nejširší cílová skupina potenciálních klientů, návštěvníků těchto turistických destinací.

Popis aktivit:
Vytvoření informačního baedekeru ve 4 jazykových mutacích – tištěný katalog určený pro profesionální organizace a subjekty jako jsou cestovní kanceláře, obsahující hlavní souhrnné informace kulturním a přírodním bohatství lázeňského místa ČR, obsahující základní specifikaci lázní, jejich hlavní zaměření, nabídku a kontaktní údaje kde lze získat další informace
Vytvoření propagační brožury ve 4 jazykových mutacích – materiál popisující základní nabídku lázní a okolí
Webové stránky – úprava stávajícího webu, grafika webu, zpracování obsahové náplně a umístění videoprezentací na web
Inzeráty v tisku
Redakční PR články – příprava a zveřejnění 8 redakčních (PR) článků ve 4 zvolených časopisech, tzn. 1 článek v každém z časopisů ročně
Inzerce na internetu, inzerce v rádiu - tvorba bannerů, zveřejnění po dobu 2 x 4 týdnů v roce za dobu realizace kampaně, odvysílání spotů
Vytvoření prezentačního videa o lázeňských místech ve 4 jazykových mutacích – krátké filmy o lázeňských místech s akcentem na kulturní dědictví a přírodní dědictví
Účast na tuzemských i zahraničních veletrzích – propagace lázeňských míst ČR

Lucie Říhová, manažer projektu

AKTUALITY
O SDRUŽENÍ
Orgány
Členové
Stanovy
Výroční zprávy
Konference
Odborné exkurze
KONTAKT